Vårt husbilsliv

I vår blogg kommer vi att berätta om våra resor med vår husbil och hur livet ter sig däremellan. Det är roligt om ni vill lämna en kommentar till våra inlägg. Själva tycker vi det är kul att läsa andras reseberättelser och om deras liv med husbil respektive husvagn. Man får alltid tips och inspiration genom att titta in på alla fina bloggar som finns på nätet.

torsdag 19 januari 2012

Problem


Det är något som strular med bloggarna när man kör med Explorer. Ibland när man ska lämna en kommentar hos någon annan blogg eller när man vill läsa en kommentar får man bara upp en vit sida och ingen annat, har ni också haft det problemet? Jag har märkt att om man istället använder Goggle Chrome som webbläsare fungerar det bättre. Jag är inte riktigt bekväm med Goggle som webbläsare, jag har inte lyckats klura ut hur man får till det med favoriter till exempel. Vad använder ni för webbläsare och vilken tycker ni är bäst.

9 kommentarer:

  1. Jag har råkat ut för samma problem, bytte till Safari då funkar det.
    Lennart

    SvaraRadera
  2. Har precis samma problem! Får bara en vit sida, tråkigt! Bytte nu tillfälligt webläsare till Firefox och då fungerar det tydligen.

    SvaraRadera
  3. Har inte märkt några problem fast jag använder Goggle Chrome. Bytte till det när vi bytte dator och har nu vant mig men eftersom jag är datanörd fattar jag inte skillnaden mot vad vi hade tidigare;)

    SvaraRadera
  4. Jag har Chrome och den funkar kanon. För att lägga till en favorit klickar du på den gula stjärnan. Så kan du välja om du vill lägga länken i "mina bokmärken" eller direkt i ett fält, direkt under raden där adressen på sidan finns.Hoppas du förstår lite annars får du gärna höra av dej om du har fler frågor. Ha det bra och lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, nu har jag lärt mig det och det var ju lätt. Nu kommer jag att använda Google Chrome istället för Explorer.

      Radera
  5. Jag har gått över till google chrom sen explorer började dumma sig. Nu trivs jag utmärkt med den :-)

    SvaraRadera
  6. Kör safari här och det funkar.

    SvaraRadera
  7. Hej, Jag kommer inte heller in på din blog. Nu gick jag in på Chrome och då kan jag läsa och kommentera. Även Lena och Jans blog har vit sida.

    SvaraRadera
  8. Den läsaren som fungerar bäst, måste jag säga är Google Chrome och i andra hand Firefox, jag försöker undvika så mycket som möjligt av Microsofts program (de har byggt in för många funktioner som belastar datorn onödigt mycket)

    Tommy

    SvaraRadera