Vårt husbilsliv

I vår blogg kommer vi att berätta om våra resor med vår husbil och hur livet ter sig däremellan. Det är roligt om ni vill lämna en kommentar till våra inlägg. Själva tycker vi det är kul att läsa andras reseberättelser och om deras liv med husbil respektive husvagn. Man får alltid tips och inspiration genom att titta in på alla fina bloggar som finns på nätet.

lördag 28 maj 2011

Grooming ångest

Jag har nu fått min trimningsmaskin som jag beställt på nätet. Alonso ska få en ny frisyr. Jag har dock en väldig ångest inför klippningen, ska jag klara av det? Jag har studerat flera filmer på Youtube där man klippt med maskin, dock ingen Havanais. Här är en av filmerna, där man klippt en Shih tzu, ska jag äntligen komma till skott imorgon? Vi får se.

Idag har vi tittat på tidsträningen ifrån Monte Carlos Grand Prix. Vi fick se en otäck olycka där en av förarna gick rakt in i en barriär efter att ha kommit ut ur tunneln. Hoppas att han klarar sig ifrån bestående men, men det såg verkligen hemskt ut. Förra året var vi själva på plats i Monte Carlo. Här är lite ifrån den resan. I år fick vi avstå från Monacos GP på grund av vår egen Alonso. I morgon håller vi tummarna för Alonso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar