Vårt husbilsliv

I vår blogg kommer vi att berätta om våra resor med vår husbil och hur livet ter sig däremellan. Det är roligt om ni vill lämna en kommentar till våra inlägg. Själva tycker vi det är kul att läsa andras reseberättelser och om deras liv med husbil respektive husvagn. Man får alltid tips och inspiration genom att titta in på alla fina bloggar som finns på nätet.

onsdag 23 februari 2011

Ett tokigt gäng på Tiki Beach

I höstas var vi, som ni tidigare kunnat läsa om i vår blogg, i Benidorm. Tisdagen den 5:e oktober skrev jag om ett gäng med tokiga engelsmän, här kan ni läsa mitt inlägg, som vi fick se när vi var på Tiki Beach som ligger vid strandpromenaden.

Tyvärr hade vi inte vår kamera med oss till strandpromenaden just denna dag, men jag tog kort med min mobiltelefon. När vi kom hem glömde jag bort korten men igår kom jag att tänka på dom och laddade ner dom till datorn.





Ja, det var mycket roligt man fick se på den baren. När vi tänker tillbaks på tiden i Benidorm känner vi en otrolig längtan till att åka tillbaks, med all sannolikhet blir det till hösten igen bara nu Alonso klarar provet för pass.

4 kommentarer:

  1. Vid den tiden brukar engelsmännen o kvinnorna samla in pengar till välgörande ändamål, då klär dom ut sig för att få ihop mycket kosing! Javisst har man alltid en längtan till Benidorm om ung 1 mån styr vi dit.

    SvaraRadera
  2. Haha, känns långt ifrån ett kallt, snöigt och stelt Sverige just nu!!

    SvaraRadera
  3. Ja, mycket ska man se! Allt är inte vackert men säreget. Kul att få del av! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Längtar alltid till Costa Blanca. Nästa gång blir i påsk! Hälsn Marianne

    SvaraRadera